כללי

אנו עדים לכך, כי בשנים האחרונות, קיימת שיטה חדשה ויעילה שהיא שיטת פרסום אישית, כזאת שמחזיקה לאורך זמן, שיטה זו הינה שימושית, פיזית ומוחשית. היתרון הבולט בשיטה זו שהיא זולה בהשוואה לקמפיינים פרסומיים שהתקציב שלהם הוא משמעותי. מדובר על מוצרי קידום מכירות כגון: מחזיקי מפתחות עם לוגו של בית העסק, ספלי קפה, עטים, מעמדים למשרד, מגבות חוף, כובעים, חולצות או כל מוצר שימושי אחר. בכל תקופה יוצאים גימיקים חדשים ושימושיים שישמחו כל לקוח או ספק שיקבל מוצרים אלה במתנה.

בדקו את קהל היעד המתאים לפני שתחלקו מוצרי קידום מכירות

לפני שתתחילו לבחור מוצרי קידום מכירות, בררו מי קהל היעד שלכם, אם עובדים, מנהלים, רכזים, מנכ"לים, לקוחות ועוד. על מנת להצליח בפרסום יעיל וממוקד, יש לבצע פילוח שוק נכון. מומלץ לחלק מ

קידום מכירות

וצרי קידום על פי חלוקה לסקטורים, כך שמנכ"ל לא יקבל את אותם מוצרי פרסום כמו שהעובדים יקבלו.  יש לחלק מוצרי פרסום במועדים מסוימים ולא בימים רגילים, למשל בהשקות מוצר, תערוכות, כנסים, ימי חג, ימי הולדת של ספקים, לקוחות וכדומה.

התאמת מוצרי קידום מכירות בהתאם לאירוע

תמיד כדאי להתאים את מוצרי קידום מכירות על פי האירוע למשל בכנסם, בימי כיף, או בחגים. למשל בחגים, ניתן יהיה לחלק מוצרים שקשורים לחג כמו כוסות יין עם שם העסק, פותחנים עם לוגו בית העסק, בתוספת  לשי לחג וכדומה. מוצרים אלה, צריכים להיות כמובן שימושיים ולא אלה שיישכחו במגירה לאורך זמן, היות וברגע שאנשים יעשו במוצרים אלה שימוש, הם תמיד יראו את לוגו העסק וייזכרו בכם, כאשר הם יצטרכו לרכוש מכם מוצרים או שירות שאותו אתם מציעים.

יש לציין כי קיימים מוצרי פרסום וקידום מכירות, שניתן אף להטביע עליהם את כתובת המייל של בית העסק ומספרי טלפון. לא קיימים חוקים לגבו מוצרי פרסום וקידום מכרות ועל מנת לדעת מה המוצר היעיל, התייעצו לפני, כך שמוצרי הקידום הללו יתאימו לאופי בית העסק או החברה שבבעלותכם. אם יש לכם המלצות מקולגות לגבי חברה המייצרת ומשווקת מוצרים אלה, כדאי לקחת הצעת מחיר.

Post Author

לכתבה הקודמת

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנות ב *