כללי
  • יוני 15th, 2021
  • - סגור לתגובות על ייצוג אומנים בעידן האינסטגרם
  • -

עולם האינטרנט שינה באופן מהותי לא מעט תחומי מקצוע. בחלק מהמקרים השינוי הוא מהיסוד, בגלל שהדברים שבעבר היינו יכולים לעשות בצורה מסוימת היום אנחנו יכולים לעשות בצורה שונה לגמרי. בחלק מהמקרים, האינטרנט פשוט המציא כלים ופלטפורמות חדשות, וצריך לדעת כיצד להתייחס אליהן.

אחת הדוגמאות לכך, זה כל הנושא של הפרסום ושיווק, בפרט של אמנים ברשת. מצד אחד, האינטרנט מאפשר להרבה מאוד אנשים לא מפורסמים, לקבל חשיפה. דרך רשתות חברתיות, דרך הצגת עבודות באופן עצמאי, אתרי אינטרנט ועוד. מצד שני, ישנם הרבה יותר כלים לפרסום ושיווק של אמנים בצורה יעילה, ואיכותית.

איך בא לידי ביטוי השינוי

אחת הדוגמאות הטובות לשינוי שמתרחש, מתייחס לכל מה שקשור לייצוג אומנים בעידן של רשתות חברתיות, למשל אינסטגרם. מדובר על רשת חברתית מאוד פופולארית באופן כללי ובפרט בקרב אמנים בתחומים שונים.

למשל, מיוצגים של סוכנות אימג' משתמשים לא פעם באינסטגרם וברשתות חברתיות אחרות על מנת לפרסם את עצמם ואת העבודות שלהם. כך הם יוצרים קשר ישיר עם המעריצים ובכלל עם כל מי שנמצא ברשת ומעוניין לעקוב אחריהם. זאת גם בידיעה, שהתקשורת עצמה עוקבת ומפרסמת דברים שונים.

סוכנות אימג' היא לא היחידה, אך היא מובילה בכל מה שקשור לייצוג אמנים ולכן היא גם יודעת באילו כלים להשתמש בשביל לייצג אמנים בעידן האינסטגרם בצורה נכונה, באופן חכם, כך שיהיה ניתן להפיק תועלת מרבית מהרשת החברתית.

מה צריך לדעת על ייצוג אמנים בעולם של אינסטגרם

על פניו, אפשר לומר שהאינטסגרם כמו רשתות חברתיות אחרות, הוא יתרון עצום עבור סוכנות אימג' או סוכנויות אחרות. הרי צוות הסוכנות יכול להשתמש במה שעומד לרשותו ברשת חברתית כזו או אחרת, שבסופו של דבר יביא לחשיפה גדולה יותר.

למשל, אפשר לעלות תמונות, סרטונים מקמפיינים, ערבי השקה, אירועים ובכלל באופן כללי ניתן להשתמש גם בתמונות רגילות לצורך קידום ושיווק. אפשר גם להשתמש בכלים ואמצעים שהרשת מציעה, בשביל לקדם כל פוסט, כל תמונה וסרטון.

מנגד, צריך לזכור שהרבה פעמים תמונות או סרטונים, עלולים לקבל התייחסות שונה אם לא מבינים את ההקשר שלה. למשל, אם אמן מסוים מעלה תמונה או סרטון, ייתכן מאוד שזה יקבל ביקורת ולא יהיה דווקא דבר חיובי. זאת למרות שלא היתה לו שום כוונה לפגוע. הפתרון במקרה כזה, הוא לדעת כיצד להתמודד בשביל שיהיה ניתן לעבור הלאה.

רשתות חברתיות הן כלי עבור האמנים

בסופו של דבר,כל סוכנות בין אם זו סוכנות אימג' או אחרת,  כל אמן, בין אם הוא זמר או דוגמן, צריך לדעת שרשתות חברתיות יכולות לשרת אותו לצרכים שונים ומגוונים, אך עליו לדעת כיצד לעבוד איתן בצורה נכונה בשביל שהוא יוכל להפיק תועלת מרבית, בין אם זה לפרסום היצירות שלו ולקידומו האישי בקרב קהלים שונים. 

 

Post Author